Patra News
Slider Ελλάδα Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Πάτρα: Πόσοι νοσηλεύονται στα Νοσοκομεία, πόσα θετικά κρούσματα βρέθηκαν

Ολοένα και μειώνονται οι ασθενείς που νοσηλεύονται με κόβιντ στα νοσοκομεία της Πάτρας, τις τελευταίες ημέρες.
Συγκεκριμένα χθες Τετάρτη στο νοσοκομείο του Ρίου νοσηλεύονταν 15 ασθενείς στην Κλινική και άλλοι 10 στην ΜΕΘ, ενώ στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» 8 στην Κλινική και 6 στη ΜΕΘ.
Εξάλλου, σε δειγματοληπτικούς ελέγχους στον γενικό πληθυσμό από την 6η ΥΠΕ και τον ΕΟΔΥ, χθες Τετάρτη διενεργήθηκαν 135 τεστ στο Επιμελητήριο και βρέθηκαν δύο θετικά, ενώ στην πλατεία Πυροσβεστείου ελήφθησαν 29 δείγματα και όλα ήταν αρνητικά.

Παρόμοια Άρθρα

Λαοθάλασσα στον «Αστέρα» για Σβόλη! – Οι φωτογραφίες τα λένε όλα

Δημητρίου

Ανατριχιαστική η περιγραφή αυτόπτη μάρτυρα για τον μαρτυρικό θάνατο της Αννας στο κρεοκωλείο στο Μεσολόγγι

Χρήστος Βεργαναλάκης

Σε ποια Σχολεία παρέστησαν στον Αγιασμό ο δήμαρχος Αγρινίου και οι αντιδήμαρχοι του δήμου

Χρήστος Βεργαναλάκης