Patra News
Slider Ελλάδα

Ξεκινούν από το Σάββατο τα «προνόμια» για όσους έχουν εμβολιαστεί

    Στο γυμναστήριο χωρίς μάσκα. Από το Σάββατο 19 Ιουνίου, όσοι είναι πλήρως εμβολιασμένοι θα έχουν το… «προνόμιο», με επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού, να γυμνάζονται όπως πριν την πανδημία…

    Συγκεκριμένα από την 1η Ιουλίου σταματά η υποχρέωση του self test στους πλήρως εμβολιασμένους, δηλαδή στους κατόχους του Πράσινου Πιστοποιητικού, οι οποίοι επιπλέον θα έχουν τη δυνατότητα να μη φορούν μάσκα σε εξωτερικούς χώρους.

    Την ίδια ημέρα ανοίγουν και τα σινεμά σε κλειστούς χώρους (12μηνης λειτουργίας), όπου οι πλήρως εμβολιασμένοι θα έχουν ελεύθερη πρόσβαση, με επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού ή αρνητικό self-test, ωστόσο θα φορούν υποχρεωτικά μάσκα.

    Όταν το εμβολιαστικό πρόγραμμα προχωρήσει σε συντριπτικό ποσοστό και θα έχει χτιστεί ένα υψηλό «τείχος ανοσίας, στις αρχές φθινοπώρου, μελετάται η διεύρυνση της λίστας των κλειστών χώρων όπου οι κάτοχοι του Πράσινου Πιστοποιητικού θα έχουν ελεύθερη είσοδο…

    Όσοι επιλέξουν και τότε να μην εμβολιαστούν. θα πρέπει για την είσοδο τους να επιδεικνύουν αρνητικό μοριακό τεστ, το οποίο θα χρεώνονται οι ίδιοι.

    Παρόμοια Άρθρα

    Επανάσταση στα Μποντέικα, κλείνουν τον δρόμο!

    Χρήστος Βεργαναλάκης

    Συνεχίζονται οι έρευνες για το πολύνεκρο αεροπορικό δυστύχημα στο Νεπάλ = Βίντεο νεκρού επιβάτη που σοκάρει

    Γιώργος Αθανασόπουλος

    Η Αιγιαλεία γιόρτασε τον Αγιο Ιωάννη

    Δημητρίου