Patra News
Slider Ελλάδα

 Νεαρός υπέστη ηλεκτροπληξία και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο

Στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων νοσηλεύεται ένας 22χρονος, ο οποίος υπέστη ηλεκτροπληξία και αρχικά μετέβη στο Κέντρο Υγείας στο Καστέλι.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει το zarpanews.gr ο νεαρός ένιωσε αδιαθεσία το μεσημέρι της Κυριακής (6/7) αφού χτυπήθηκε από ρεύμα, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.

Σημειώνεται ότι ο 22χρονος περπάτησε μόνος του ως το Κέντρο Υγείας στο Καστέλι, όπου έγιναν οι προβλεπόμενες εξετάσεις και στη συνέχεια κρίθηκε αναγκαίο να διακομιστεί στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Παρόμοια Άρθρα

Ρούλα Πισπιρίγκου: Η σοκαριστική ερώτηση που έκανε στην ιατροδικαστή

Nikoleta

Το μήνυμα Κατσανιώτη για την έμφυλη βία

Δημητρίου

Ο αέρας «έσπασε» το δέντρο κι αυτό πλάκωσε το ΙΧ πίσω από τον ΙΑ Αγίου Ανδρέου στην Πάτρα

Χρήστος Βεργαναλάκης