Patra News
Slider Ελλάδα

 Νεαρός υπέστη ηλεκτροπληξία και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο

Στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων νοσηλεύεται ένας 22χρονος, ο οποίος υπέστη ηλεκτροπληξία και αρχικά μετέβη στο Κέντρο Υγείας στο Καστέλι.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει το zarpanews.gr ο νεαρός ένιωσε αδιαθεσία το μεσημέρι της Κυριακής (6/7) αφού χτυπήθηκε από ρεύμα, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.

Σημειώνεται ότι ο 22χρονος περπάτησε μόνος του ως το Κέντρο Υγείας στο Καστέλι, όπου έγιναν οι προβλεπόμενες εξετάσεις και στη συνέχεια κρίθηκε αναγκαίο να διακομιστεί στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Παρόμοια Άρθρα

Αχαϊκή Τράπεζα: Οι μεριδιούχοι ζητούν να επισπευστεί η δίκη!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Και ξαφνικά εμφανίστηκε πάλι ο ανάδοχος κατασκευής της Πλατείας Αγίας Λαύρας στο Αίγιο και διεκδικεί το έργο!!!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Προσοχή: Ποια μπισκότα κανέλλας Αλλατίνη ανακαλεί ο ΕΦΕΤ