Patra News
Slider Ελλάδα Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Νέο «όπλο» στα χέρια του δήμου Ζαχάρως

Στην παραλαβή ενός νέου απορριμματοφόρου οχήματος τύπου πρέσας, χωρητικότητας 16 κυβικών, με προδιαγραφές ΕURO 6 προχώρησε ο Δήμος Ζαχάρως. Το νέο απορριμματοφόρο αποκτήθηκε μέσω του προγράμματος «Φιλόδημος ΙΙ» στα πλαίσια της ανανέωσης του στόλου των οχημάτων του Δήμου.
Ο Δήμαρχος Ζαχάρως Κώστας Αλεξανδρόπουλος δήλωσε: «Ο Δήμος μας αποκτά καινούργιο και υπερσύγχρονο απορριμματοφόρο αξίας 150.000 ευρώ μετά από 40 σχεδόν χρόνια. Πρόκειται για ένα όχημα που θα ενισχύσει σημαντικά το στόλο οχημάτων της υπηρεσίας καθαριότητας και θα συμβάλλει αποφασιστικά στη μάχη που δίνουμε καθημερινά ώστε να κρατάμε το Δήμο μας καθαρό».

Παρόμοια Άρθρα

Σοκ στη Ναύπακτο: άνοιξαν τάφο και έκλεψαν τα οστά του νεκρού!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Πώς ο Περικλής Νταβλούρος καρφώνει διακριτικά τον Πνευματικό!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Θα πάει με Κατσιφάρα ο Χρυσανθακόπουλος ή θα κατέβει πάλι μόνος του;

Χρήστος Βεργαναλάκης