O πρώην πρωθυπουργός και νυν βουλευτής Αχαϊας του ΚΙΝΑΛ Γιώργος Παπανδρέου συναντήθηκε στην Πάτρα με φίλους και γνωστούς σε μεζεδοπωλείο της πόλης και είπαν πολλά και διάφορα. Στην παρέα ήταν πολλοί από την Περιφερειακή ομάδα του Απόστολου Κατσιφάρα με τον οποίο οι σχέσεις του Γιώργου Παπανδρέου ήταν και παραμένουν άψογες. στο Με φίλους και καλή παρέα, και με ανθρώπους που μας συνδέουν κοινοί αγώνες, γίνονται πάντα οι καλύτερες συζητήσεις.
Ο ίδιος ειπε: «Χθες το βράδυ στην Πάτρα, μιλήσαμε για όλα όσα αλλάζουν στη ζωή μας παντού στον κόσμο, την Ευρώπη, την Ελλάδα, την Περιφέρειά μας. Ανταλλάξαμε απόψεις για τις εξελίξεις και το μέλλον, που θέλει νέα εργαλεία και νέα μέσα, για να γίνει καλύτερο και βιώσιμο. Νέες ιδέες και πολιτικές, αλλά κυρίως βούληση, τόλμη και αποφασιστικότητα για να αλλάξουμε.
previous post
