Patra News
Slider Αθλητικά Ελλάδα

Η πρώτη φωτογραφία του ζεύγους Σάκκαρη-Μητσοτάκη μετά τον χαμένο ημιτελικό

Την πρώτη του φωτογραφία με τη Μαρία Σάκκαρη ανήρτησε στην προσωπική του σελίδα στο instagram o Kωνσταντίνος Μητσοτάκης.
Ο γιος του πρωθυπουργού έκανε μια τρυφερή ανάρτηση για την Ελληνίδα Πρωταθλήτρια, λίγο μετά την μεγάλη χαμένη μάχη που έδωσε το χρυσό κορίτσι του ελληνικού τένις στα ημιτελικά του Roland Garros.

«Forehand to forehand παδί μου», έγραψε ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης στο instagram ανεβάζοντας μια φωτογραφία με τους δυο του αγκαλιά.

Σημειώνεται ότι οι δύο νέοι βρίσκονται σε σχέση τους τελευταίους μήνες, με τον Κωνσταντίνο να βρίσκεται στο πλευρό της αγαπημένης του στην μεγάλη της στιγμή στο Γκραν Σλαμ.

Παρόμοια Άρθρα

Τούμπαρε ΙΧ στο Σκάλωμα, ευτυχώς μόνο τραυματισμός…

Χρήστος Βεργαναλάκης

Ερχονται Πάτρα για τον Καζαντζίδη ο Μαργαρίτης, ο Μακεδόνας και ο Διονυσίου!

Επιστρέφουν στις θέσεις τους σήμερα οι «27» για το αέριο! Μεγάλο αγκάθι η πρόταση της Κομισιόν.

Γιώργος Αθανασόπουλος