Patra News
Slider Αθλητικά Ελλάδα

Η πρώτη φωτογραφία του ζεύγους Σάκκαρη-Μητσοτάκη μετά τον χαμένο ημιτελικό

Την πρώτη του φωτογραφία με τη Μαρία Σάκκαρη ανήρτησε στην προσωπική του σελίδα στο instagram o Kωνσταντίνος Μητσοτάκης.
Ο γιος του πρωθυπουργού έκανε μια τρυφερή ανάρτηση για την Ελληνίδα Πρωταθλήτρια, λίγο μετά την μεγάλη χαμένη μάχη που έδωσε το χρυσό κορίτσι του ελληνικού τένις στα ημιτελικά του Roland Garros.

«Forehand to forehand παδί μου», έγραψε ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης στο instagram ανεβάζοντας μια φωτογραφία με τους δυο του αγκαλιά.

Σημειώνεται ότι οι δύο νέοι βρίσκονται σε σχέση τους τελευταίους μήνες, με τον Κωνσταντίνο να βρίσκεται στο πλευρό της αγαπημένης του στην μεγάλη της στιγμή στο Γκραν Σλαμ.

Παρόμοια Άρθρα

Ανδρουλάκης από Πάτρα: Ψηφίστε ΠΑΣΟΚ για να στείλετε Μητσοτάκη και Τσίπρα στο σπίτι τους!

Προσοχή: Αυτά είναι τα σύμβολα των παιδεραστών -Έτσι επικοινωνούν (φωτο)

Nikoleta

Οι εισαγγελείς ετοιμάζονται να «χώσουν» τη Ρούλα ακόμα πιο βαθιά στο κελί της στον Κορυδαλλό!!!