Patra News
Ελλάδα

Δεν το χωράει το μυαλό αυτό που είπε ο Μπαλάσκας: Αν δεν ήταν βλάκας σε λίγα χρόνια θα ήταν έξω

Με απίστευτη δήλωση έκανε, σχολίάζοντας τη δολοφονία της Καρολάιν από τον σύζυγό της Μπάμπη Αναγνωστόπουλο ο συνδικαλιστής αστυνομικός Σταύρος Μπαλάσκας. Δείτε παρακάτω τα βίντεο.

Εαν έπαιρνε τηλέφωνο την αστυνομία και ομολογούσε την πράξη του δεν θα πήγαινε ούτε έξι χρόνια φυλακή, υποστήριξε.   Τώρα θα σαπίσει στην φυλακή. Θα πήγαινε εν βρασμώ ψυχής σε οικογενειακό καυγά. Με πρότερο έντιμο βίο κλπ, πρόσθεσε. Θα πήγαινε 5-6 χρόνια φυλακή; Είναι νέο παιδί. Τώρα τα πράγματα είναι σκούρα, ολοκλήρωσε ο Μπαλάσκας σε μια αδιανόητη και προκλητική δήλωση που επανέλαβε.

λάθηκε, εάν έπαιρνε την αστυνομία δε θα έτρωγε ούτε 4 χρόνια φυλακή».

Παρόμοια Άρθρα

Απίστευτη καταγγελία για βρεφονηπιακό σταθμό: περπάταγαν κατσαρίδες στα κεφάλια των παιδιών

Χρήστος Βεργαναλάκης

Ο Μανωλόπουλος βγήκε ξανά πρόεδρος στο ΚΤΕΛ Αχαϊας

Χρήστος Βεργαναλάκης

ΕΛΤΑ: Κακόβουλα μηνύματα ζητουν στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών

Nikoleta