Patra News
Slider Ελλάδα Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Απίστευτο: δεν βγήκε κανείς ζωντανός από τη ΜΕΘ Αγρινίου ως τώρα!

Κατέληξε από κορονοϊό το πρωί, ένας άνδρας ο οποίος νοσηλευόταν στη ΜΕΘ κορονοϊού του νοσοκομείου Αγρινίου.
Ήταν ο τελευταίος νοσηλευόμενος στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας της Νοσηλευτικής Μονάδας.
Η υγεία του 64χρονου, έπειτα από μακρά νοσηλεία, παρουσίασε σοβαρή επιδείνωση και άφησε την τελευταία του πνοή σήμερα το πρωί
Πρόκειται για τον 41ο νεκρό από τους 41 που νοσηλεύτηκαν στην ΜΕΘ του Αγρινίου.

Παρόμοια Άρθρα

«Καταιγίδα» πλειστηριασμών φοβούνται οι δικηγόροι στην Αχαϊα

Γιώργος Αθανασόπουλος

Του ζήτησαν να βγει από το ΙΧ για έλεγχο, αλλά με 4500 πακέτα λαθραία τσιγάρα, πού να ‘βγαινε;

Χρήστος Βεργαναλάκης

Πώς είναι η υγεία του τέως Βασιλιά;

Δημητρίου