Patra News
Slider Ελλάδα Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Απίστευτο: δεν βγήκε κανείς ζωντανός από τη ΜΕΘ Αγρινίου ως τώρα!

Κατέληξε από κορονοϊό το πρωί, ένας άνδρας ο οποίος νοσηλευόταν στη ΜΕΘ κορονοϊού του νοσοκομείου Αγρινίου.
Ήταν ο τελευταίος νοσηλευόμενος στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας της Νοσηλευτικής Μονάδας.
Η υγεία του 64χρονου, έπειτα από μακρά νοσηλεία, παρουσίασε σοβαρή επιδείνωση και άφησε την τελευταία του πνοή σήμερα το πρωί
Πρόκειται για τον 41ο νεκρό από τους 41 που νοσηλεύτηκαν στην ΜΕΘ του Αγρινίου.

Παρόμοια Άρθρα

Αυτός είναι ο νεκρός του τροχαίου στα Αραχωβίτικα…

Χρήστος Βεργαναλάκης

Να γιατί έγινε άμεσα Ελληνας πολίτης ο Χρ. Στυλιανίδης

Χρήστος Βεργαναλάκης

Σε ποια Σχολεία παρέστησαν στον Αγιασμό ο δήμαρχος Αγρινίου και οι αντιδήμαρχοι του δήμου

Χρήστος Βεργαναλάκης