Patra News
Slider Αθλητικά

Το πάλεψε η Μαριώτα Αγγελοπούλου στο Προολυμπιακό τουρνουά

Στο Golden Game του CEV Continental Cup στη Χάγη έφτασε η Μαριώτα Αγγελοπούλου με την συναθλήτριά της, Ζωή Κωνσταντοπούλου. Στο προηγούμενο παιχνίδι που έδωσαν,  το Κυπριακό δίδυμο του μπιτς βόλεϊ νίκησε τις Ρωσίδες Μποτσάροβα και Βορόνιβα με 2-0 (21-16, 22-20) , όμως στην συνέχεια της τελικής φάσης του Προολυμπιακού τουρνουά ήρθε η ήττα από τις Ρωσίδες Νταμπίσα και Ρούντιχ με 2-0 (21-14, 21-8). Η νίκη, πάντως, της Κυπριακής ομάδας ήταν πραγματικά εντυπωσιακή.

Παρόμοια Άρθρα

Βραδιά Ανδρέα Παπανδρέου απόψε στο Πολύεδρο

Χρήστος Βεργαναλάκης

Εκοψαν βασιλόπιτα τα Κατηχητικά του Αγίου Νεκταρίου

Δημητρίου

236 κρούσματα, 18 θάνατοι και 231 διασωληνωμένοι από Covid-19!

Δημητρίου