Στην ελαφρά υπογειοποίηση από Ρίο έως Μποζαϊτικα καταλήγει το Υπ. Υποδομών για την σιδηροδρομική γραμμή

Δημοσιεύτηκε: 11/10/2018 - 08:21
εργοσε

Στη μέθοδο της ελαφράς υπογειοποίησης cut & cover στο τμήμα Ρίο - Καστελλόκαμπος - Μποζαϊτικα, φέρεται να έχει καταλήξει το Υπουργείο Υποδομών, για την όδευση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, στην Πάτρα. Πρόκειται για μια απόσταση 3,5 χλμ όπου το τρένο θα "βυθιστεί" αμέσως μετά το Ρίο και το κόστος του έργου εκτιμήθηκε ότι μπορεί να καλυφθεί οικονομικά και πλέον θα γίνει νέα προσπάθεια προσέγγισης με το Δήμο Πατρέων. Στο επόμενο τμήμα, από Μποζαϊτικα μέχρι τον Άγιο Διονύσιο, το Υπουργείο Υποδομών, εξετάζει ακόμα δύο σενάρια. Την υπογειοποίηση της γραμμής πριν από την οδό Κανελλοπούλου ή την επίγεια διέλευση του τρένου από τα Μποζαϊτικα μέχρι και την οδό Κανελλοπούλου και βύθιση της γραμμής αμέσως μετά, μέχρι τον Άγιο Διονύσιο.

 

Disclaimer: 

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου.