Η Πατρινή μπύρα Μάμος κερδίζει την αγορά - Μέσα στο 2018 διατέθηκαν 40.000 εκατόλιτρα

Δημοσιεύτηκε: 12/02/2019 - 07:45

Η μπύρα Μάμος βγήκε πριν από δύο χρόνια στην αγορά ως προϊόν συνεργασίας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας με την οικογενειακή επιχείρηση της οικογένειας Μάμου στην Πάτρα. Οι στόχοι που είχαν τεθεί τότε, ήταν περιορισμένοι, εντός των ορίων της Πάτρας και της Δυτικής Ελλάδας, οι οποίοι αν επιτυγχάνονταν, θα άνοιγαν κάποιες προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης του τοπικού μπραντ.
Η πατρινή μπύρα, όμως, αγαπήθηκε και κέρδισε από την πρώτη στιγμή το καταναλωτικό κοινό και δικαιολογημένα, αφού κατάφερε να ξυπνήσει αναμνήσεις και να αναβιώσει την μοναδική της γεύση, μέσα από την αυθεντική συνταγή που κρατάει ακόμα αναλλοίωτη, ο εκπρόσωπος της οικογένειας Παναγής Μάμος.
Δύο χρόνια μετά, το στοίχημα εκείνου του εγχειρήματος φαίνεται ότι κερδίζεται από την  Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ενώ ο στόχος που είχε τεθεί σε επίπεδο διάθεσης όγκου προϊόντος για το 2018 ήταν στα 20.000 εκατόλιτρα, η πραγματικότητα διέψευσε θετικά τις προσδοκίες, καθώς διατέθηκαν στην αγορά 40.000 εκατόλιτρα μπύρας Μάμος.
Η μεγαλύτερη ώθηση για το μπραντ προήλθε κατά κύριο λόγο από την κρύα αγορά. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το συγκεκριμένο λανσάρισμα άγγιξε την ανερχόμενη τάση για μπύρες περιορισμένης παραγωγής με γηγενή χαρακτηριστικά και ετικέτα.
Ταυτόχρονα, η εταιρεία αξιοποίησε το δίκτυο διανομής της, επεκτείνοντας τη διάθεση της Μάμος πανελλαδικά το καλοκαίρι του 2018 και τοποθετώντας το προϊόν στα κατάλληλα σημεία, την κατάλληλη χρονική στιγμή.
Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, η Μάμος αποτελεί ένα από τα προϊόντα στα οποία επενδύει και για το μέλλον η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, καθώς κατά το προσεχές διάστημα αναμένεται να φέρει στην αγορά και νέα προϊόντα με τη συγκεκριμένη ετικέτα.
 

 

Disclaimer: 

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου.